Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Máme vážný problém se zasilkou k odeslání, jde o to že zásilka byla odmítnuta a vrácena zpět na adresu odesílateli. Řidič zasilku ale převzal, tím pádem zásilka splňovala podmínky k převozu, dovezl na některý z jejich skladů a po dvou dnech byla ale vrácena se slovy "najděte si jinou přepravní společnost".
Jelikož balík veškeré podmínky k přepravě splňoval s rozměry 50x50x60 (cm) a zváženo jak ukazuje masterlabel 15kg. Balení zasilky bylo "malá rámová nevratná dřevěná paleta roz. 50x50 (cm) " a zabaleno ochrannou fixační fólií.
Nejen že zásilka dorazila opožděně, tudíž dlouhé čekání kupce odradilo od koupě daného produktu, ale zásilka přijela zpětně i poškozená.
Peníze doposud nebyli vrácené a ani jsme nedostali omluvný dopis či vyjádření, pro mě má tato společnost navždy vroubek.
Odeslání produktu přeprava
1. Vrácení peněz
2. Náhradu škody za nedodání produktu ve stanovené lhůtě
3. Omluvný dopis/pokud se dá i nadále nějak řešit budu řešit
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.