Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.11.2018 s datem doručení 29.11.2018 mi manžel objednal na Vánoce kabelku Michael Kors Lupita za 6980 kč. Po 6ti měsících mi z kabelky odpadlo písmenko M. S kabelkou bylo zacházeno šetrně a nikde není vidět žádné poničení a také byla nošena jen výjimečně. Nejspíš bylo špatně přiděláno. U firmy jsem kabelku reklamovala, ale reklamace nebyla uznána, že se nejedná o výrobní vadu a skrytou vadu. Jedná se o opotřebení při užívání výrobku.
Řekla bych, že se o výrobní vadu jedná, protože mi ještě nikdy z žádné jiné kabelky písmenko neodpadlo, až na tuto. Kabelka není nikde poškozená, nemá ani škrábaneček. špatně uchycené písmenko. Kabelku, kterou mám pouze půl roku mohu hodit do koše i když vypadá jako nová. Ze zákona mám záruku 2 roky. Byla jsem ochotna i opravu uhradit, jen abych mohla kabelku nadále užívat.
Moc vás prosím o radu, co mám dělat.
Děkuji Kyršová
Michael Kors Lupita Medium Messenger Black (6368)
Oprava/výměna/vrácení peněz
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost Destore s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti.
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další se spotřebitelka může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost kontaktovat mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.