Společnost


TOPTRANS EU, a.s., organizační složka

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34179Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2019, před 5 lety

Petra Schritterová

Znění stížnosti

Dobrý den přepravní společnosti TOPTRANS jsme poslali novou nepoškozenou matrací zpět do Zlína účtovali si necelých 600kc .matrace byla zabalená v originál obale a ještě ve fólii.do firmy přišla matrace s poskozenym obalem a špinavá firma si nauctovala 602kc nahradu škody přepravní firma reklamaci neuznala že prý matrace nebyla řádně zabalená.pri jednání s firmou v objektu firmy v Berouně jsme nebyli spokojeni jednání špatně v budově špína a prach a zacházení se zasilkami není zrovna dobre.


Produkt

Služba nekompletní a neprofesionalni


Požadované řešení

Zaplacení částky za poničený povlak matrace 602kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2019 11:19, před 5 lety

Vznikne-li na převzaté zásilce při obstarávání přepravy škoda, zasílatel ji nahradí, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo zda škodu způsobil přepravce.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Spotřebitel také může žádat vrácení peněžních prostředků, které společnosti uhradil za službu, pokud společnost porušila svou smluvní povinnost podstatným způsobem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 16:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.