Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#3418Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2014, před 11 lety

Lucie Lukášová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 30.3.2012 jsem zakoupila MT Nokia Lumia 800 v prodejně 1-2U MOBIL, mobilní telefony Petr Makovský, Jaromírova 6, Praha 2, se záručním listem včetně IMEI, razítka a data prodeje k 30.3.2012.
V sobotu 29.3.2014 večer v průběhu hovoru se telefon vypnul a nepodařilo se mi ho již zapnout. V pondělí 31.3.2014 jsem telefon reklamovala v prodejně 1-2U MOBIL, kde jsem dostala reklamační/servisní příjemku, kde prodejce vyplnil druh opravy: záruční. Bohužel jsem si nevšimla na reklamačním protokolu, že prodejce si prodloužil lhůtu na vyřízení reklamace z 30 na 60 dní. Nicméně po 59 dnech přišla sms, že byla reklamace vyřízena. Vyřízenou reklamaci jsem si vyzvedla na prodejně dne 5.6.2014 a po delším rozhovoru s reklamačním odd. jsem si odnesla:
- neopravený telefon
- německý servisní protokol autorizovaného servisu w-support
v Lipsku (reparaturbericht ze dne 30.5.2014)
- výdejní protokol s datem vyřízení 27.5.2014
provedená práce: diagnostika
vyjádřeni: reklamace nebyla uznána z důvodu: autorizovaný servis
W-support.com neuznal záruku na přístroj
Telefonu opravdu dle IMEI skončila záruka dne 10.2.2014. Já mám záruční list s datem prodeje 30.3.2012. V tomto případě záruka přechází na prodejce a měl by provést záruční opravu. Bylo mi ale arogantním až vulgárním způsobem sděleno, že si můžu říkat co chci, ale oni mi nic nedají, protože jejich autorizovaný servis neuznal záruku. Telefon neopraví, peníze nevrátí.
Mě zajímá zda jsem v právu a pokud ano, jakým způsobem je možné dostat na co mám právo. Na tohoto prodejce je hodně negativních kritik, opakované stížnosti na ČOI … atd. a prodejce stále existuje a řeší reklamace jak je pro něj dobré. Existuje nějaké právo na ochranu spotřebitele?


Požadované řešení

Požadované řešení: okamžité vrácení peněz z důvodu nedůvěry k prodejci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 15:38, před 11 lety

Smluvním partnerem spotřebitele je prodávající. Dle ustanovení § 621 zák.č.40/1964 Sb. (starý občanský zákoník) běží záruční lhůta od převzetí věci kupujícím. Spotřebitel tedy uplatnil reklamaci včas, protože 30.3. byla neděle a konec lhůty tedy připadl na následující pracovní den, tj. podnělí. Starý občanský zákník nebyl terminologicky sjednocený, co se týká pojmů doba a lhůta. Záruka je ve své podstatě lhůtou pro uplatnění práva, proto se při jejím počítání uplatní § 122 starého občanského zákoníku.
Reklamace nebyla vyřízena řádně, doporučujeme spotřebiteli, aby trval na posouzení vady. Dále je možné podat podnět pro porušení zákona České obchodní inspekci, jestliže reklamace neobsahovala písemné odůvodnění zamítnutí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 14:55, před 10 lety

Společnost 1-2Umobil s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.