Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34180Fiktívny kontakt spoločnosti- nekalé praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2019, před 6 lety

Štefánia Petrášová

Znění stížnosti

Po telefonáte jedného chlapíka, ktorý mi nanucoval žiletky a ubezpečoval, že nič nie je záväzné a dá sa všetko na internete zrušiť ďalšia zásielka, som sa presvedčila, že je to podfuk. Ja totižto žiletky pravidelne odoberám od spoločnosti Courlux.Mala som za to, že je to z ich strany novinka, a keď budem chcieť, prejdem na iný druh značky.Sklamanie však bolo, keď som zistila, že ide o úplne inú spoločnosť. Na uvedené číslo sa dovolať nedá a webová stránka je v zahraničí, kde sa ja nedohovorím.Šmejdov je čím ďalej viac.Hlavne by som chcela vedieť, kde unikli informácie.Overovala som si to u spoločnosti Courlux,žiadne údaje neposkytovali.
Petrášová


Produkt

Goodshave Women(Str


Požadované řešení

Ukončenie ďalších zásielok Goodshave Women /Reg/
Dodržujem termín do 21.7.2019-uvedený ako termín najneskoršieho zrušenia ďalších zásielok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2019 11:12, před 6 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej holících strojků a dodávání břitů rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Doporučujeme taktéž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 07:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.