Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 17.7. v Tesco Veselí nad Lužnicí jsem kupoval 2 ks balení oříšků kdy mi mělo být odečteno 47,5 kč na pokladně. Po zaplacení jsem si všiml, že sleva nebyla započtena, proto jsem se vrátil do obchodu, kde mi bylo sděleno nejdříve, že akce platí jen pro clubcart. Došel jsem tedy akci vyfotit, abych mohl podložit svoje tvrzení. Po ukázání fotografie mě Vaše zaměstnankyně odbyla s tím, že je to “starej datum” a že jestli chci, tak ať zboží vrátím. Zboží jsem si nechal, protože jsem neměl čas běžet zpět do auta a vyřizovat vrácení zboží. 50 korun navíc mě žádným způsobem nepoškodí, ale přístup a jednání Vašich zaměstnanců je na povážnou.
200g balení pistácií
Řešení do budoucna (nepožaduji po Vás vrácení 50kč) jako v konkurenčních prodejnách a na jiných pobočkách Tesco, pokud je chyba na straně obchodu (v čas neodstraněna sleva) uznat slevu zákazníkovi.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.