Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 29.6 mi kamarád poslal velmi důležitý dokument prioritně z CR do UK,poslední informace je že 1.7 opustil CR a zmizel.Nikdo mi nedokáže dát více informací a já budu muset na ambasádu nahlásit ztrátu a další potíže s tim souvisejici.
Děkuji,hezky den
CS058052545CZ
Vrácení peněz za výdaje spojené z vyřízením
|
Tweet |
Dodání zásilky nebo nesplnění jiné povinnosti pošty je možné reklamovat u kterékoliv pošty do šesti měsíců od podání. Pošta přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží originál podací stvrzenky.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman
Děkuji za odpověď.Jen se ještě zeptám jak dlouhou mají lhůtu na vyřízení stížnosti pokud se jedná o mezinárodní doručení?Dekuji
Podle článku 139a Poštovních podmínek České pošty, s.p. vyřídí podnik reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 měsíců ode dne uplatnění reklamace. Na základě reklamace podnik ve spolupráci se zahraničním provozovatelem zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána.