Společnost


Zooplus AG

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34187Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2019, před 6 lety

Daniela Pařilová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 2.6. jsem si u společnosti zoohit objednala škrabadlo a další věci pro kočky. Zásilka byla rozdělena na 2 balíky, oba jsem si vyzvedla 11.6. a při montovaní jsem zjistila, že je škrabadlo v jedné části nesmontovatelné, z důvodu vadného výrobku.

Reklamaci jsem zadala 11.6. na jejich stránkách, v rámci jejich formuláře o reklamaci, i s číslem faktury a fotky poškození. Nepřišel mi ani email o tom, že reklamace byla přijata a k dnešnímu dni jsem neobdržela ani vyjádření o průběhu reklamace. Na webových stránkách společnosti je telefonní číslo pro zákaznický servis, které má pracovní dobu po-pa od 9.00 do 18.00, ale když se na něj pokouším dovolat v jakoukoliv dobu v rámci jejich pracovní doby, vždy je telefon vypnut.

Prosím o vyjádření společnosti k dané věci.


Produkt

605567.1 Škrabadlo Perníková chaloupka s rampou - tmavě hnědý 1.799,-


Požadované řešení

Vyjádření se ke skutečnosti, jak je možné mít uveden zákaznický servis, když nefunguje.

Dodání náhradního dílu aby bylo škrabadlo možné používat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2019 16:55, před 6 lety

Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. O možnosti reklamace a jejím postupu by spotřebitelka měla být informována již při nákupu např. v obchodních podmínkách.

Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů (např. mobilní telefon se již nevyrábí), může spotřebitelka odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 07:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.