Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 2.6. jsem si u společnosti zoohit objednala škrabadlo a další věci pro kočky. Zásilka byla rozdělena na 2 balíky, oba jsem si vyzvedla 11.6. a při montovaní jsem zjistila, že je škrabadlo v jedné části nesmontovatelné, z důvodu vadného výrobku.
Reklamaci jsem zadala 11.6. na jejich stránkách, v rámci jejich formuláře o reklamaci, i s číslem faktury a fotky poškození. Nepřišel mi ani email o tom, že reklamace byla přijata a k dnešnímu dni jsem neobdržela ani vyjádření o průběhu reklamace. Na webových stránkách společnosti je telefonní číslo pro zákaznický servis, které má pracovní dobu po-pa od 9.00 do 18.00, ale když se na něj pokouším dovolat v jakoukoliv dobu v rámci jejich pracovní doby, vždy je telefon vypnut.
Prosím o vyjádření společnosti k dané věci.
605567.1 Škrabadlo Perníková chaloupka s rampou - tmavě hnědý 1.799,-
Vyjádření se ke skutečnosti, jak je možné mít uveden zákaznický servis, když nefunguje.
Dodání náhradního dílu aby bylo škrabadlo možné používat.
|
Tweet |
Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. O možnosti reklamace a jejím postupu by spotřebitelka měla být informována již při nákupu např. v obchodních podmínkách.
Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů (např. mobilní telefon se již nevyrábí), může spotřebitelka odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.