Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34188Nedoručený dopis od státní správy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2019, před 6 lety

Ľudmila Bednářová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 28.6.2019 Ministerstvo vnitra ČR Brno-odbor azyl. a migrační politiky odeslalo dopis pod č.RR130628738CZ a RR130628786CZ do Jaroměřic nad Rokytnou. Protože jsme očekávali důležité rozhodnutí, byli jsme na poště s výzvou ujistit se ,zda se dopisy vrátí odesílateli anebo po stanovené lhůtě budou vhozeny adresátovi do schránky. Na poště jsme byli poučeni podle kódu "pozn.2",že nám budou vhozeny do schránky. Dnes jsem se byla ptát, proč nemáme dopisy ve schránce a zjistilo se, že některý pracovník pošty je poslal zpět adresátovi. Takže řešení je jet do Brna na ministerstvo a strávit tam asi půl dne, aby jsme získali dopisy, které nám měli být doručené Českou poštou.


Požadované řešení

Omluva za způsobené časové a finanční potíže?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2019 15:57, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.