Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
pokusim se Vam popsat příběh mé 85.lete maminky.Nechala si posílat poštou od minovního uradu mince o které mela zajem a stále jí posilali k tomu další a další mince a alba ,tyto neobjednane produkty stále vracela. Nyní uz nic nechce a oni stále posilají a vyhrozují pravniky atp.Jiste tuto firmu/šmejdi/ znate a nejsme jediny pripad.Bohuzel.moc Vas timto prosí o radu jak dal pokracovat.
děkuji Maresova
ukončení prodeje mincí a vymazani všech dat u této spolecnosti
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dobrý den paní Marešová,
abychom se mohli Vašem případu věnovat, je nutné nám zasalt identifikační údaje Vaší maminky, tedy jméno příjmení, adresu popř. zákaznické číslo.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Zákaznický servis Č.M.O.
Hodnocení:
Komentář: Dobry den,
tímto bych chtela moc a moc poděkovat dTestu za velmi erudované pravní rady a podat informace k případu .
Dnes po telef s paní Sokolovou Adrianou z Ceského mincovního uřadu mi bylo sděleno,že na učtu me maminky je preplatek 20 kč a tudiž vše vyrovnáno a vraceno .přislíbili,že nebudou již nikdy kontaktovat mou maminku. Jen bych si přala za všechny ,aby stat dokazal s těmito podvodniky jednou pro vzdy skoncovat.
děkuji dTestu a přeji mnoho uspechu vsem Marešová