Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, právě jsem se podívala na svůj účet a zjistila jsem, že dne 17.7.2019, což bylo včera, odešla částka Kč 450,- z účtu na účet VENTUCO. Včera jsem nezadávala žádnou platbu! A nepamatuji se, že bych kdy měla co do činění s touto organizací. Žádám tedy, aby mi tato částka byla vrácena.
Děkuji!
Ventuco
transakce nebyla zaúčtována, proto by zatím stačilo zrušit. Nebo následně vrátit částku na účet.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Brunová,
pošlete nám prosím poslední 4 čísla Vaší karty. Na základě toho můžeme platbu dohledat a věc řešit.
S pozdravem
Ventuco
Dobrý den!
Poslední 4 čísla karty: 5084.
Děkuji za snahu záležitost řešit!
M.Brunová
Dobrý den,
platbu jsme Vám vrátili.
Pokud by Vám do týdne peníze nedorazily, dejte nám prosím vědět na info@ventuco.com
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Dobrý den!
Děkuji za zprávu! Dám vědět, jakmile mi přijdou peníze zpět na účet.
Přeji vše dobré!
M.Brunová
Dobrý den, nápodobně.
S pozdravem
Ventuco
Dobrý den!
Děkuji za spolupráci! Dávám na vědomí, že částka přišla zpět na můj účet.
Tímto celou záležitost pokládám za uzavřenou.
Děkuji!
Přeji vše dobré!
M.Brunová
Na základě výše uvedeného vyjádření stížnost uzavíráme.