Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
včera, tj. ve středu 17.7., vlak Praha - Kralupy nad Vltavou, který odjíždí z Prahy, Masarykova nádraží, v 16.35. Mám zakoupenou kvartální jízdenku do Kralup a to rovnou do 1. třídy. Přistupuji v Holešovicích. Včera byla už v Holešovicích 1.třída do posledního místa narvaná lidmi, kteří nemají zakoupenou 1.třídu, ale dokupují si ji ve vlaku. Musela jsem sedět na schůdkách. Průvodčí jsem říkala, že všichni tihle mají jízdenku do 2.třídy, ale ta byla neochotná odbyla mě, že si dokoupí doplatek. Dotaz - mají lidi, kteří si 1.třídu koupí rovnou přednost před těmi, kteří si ji za pár korun bez příplatku koupí ve vlaku? Neměla průvodní "zvednout" některého z těch cestujících, aby si tam sednul cestující, který měl 1.třídu zakoupenou už dopředu? Než cestující obešla lidi v 1.třídě, aby vybrala doplatky, tak jsem už byli za Roztokami u Prahy.
Děkuji
Alena Vacková
1.třída
Odpověď na moji otázku, abych věděla pro příště.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Stížnosti na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek má cestující právo podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti musí společnost vyřídit do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.