Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byl mi vhozen lístek (v době mé dovolené), že mi nesli dopis do vlastních rukou (VÝZVA Č.RR044434725CZ Lázně Bohdaneč).Dopis se má 19.7.2019 vrátit odesiláteli.
Ihned po příjezdu z dovolené jsem v pondělí dne 15.7.2019 požádala pobočku Lázně Bohdaneč o "znovudoručení" na úterý 16.7.2019!
Když mi dopis nebyl doručen ani následující den (ani ve středu 17.7.2019)OPAKOVANĚ jsem volala na pobočku Lázně Bohdaneč, kde mi sdělili, že dopis nemají, že neví odkud byl a že jej předali doručovatelcea že se mám s ní zkontaktovat (nechápu proč já??? Je to snad něčí zaměstnanec a ty by měl a jejich práci kontrolovat jejich nadřízený!!!)!!!
Na číslo jsem opakovaně volala - nikdo nezvedá!!!! Poslala jsem tedy SMS s prosbou o doručení ve čtvrtek 18.7.2019
Ani v pátek dopis (ani doručovatelka) nedorazili! Znovu jsem volala na pobočku Lázně Bohdaneč (už nasraná) a tam mi sdělili, že si mám zavolat na číslo, které mi dlai (znovu se ptám proč JÁ???). Když jsem jim řekla, že jsem tak učinila několikrát, ale ttelefon nikdo nezvedá, tak ať tam zavolají oni, balo mi řečeno: ŽE JIM TO TAKY NIKDO NEZVEDNE!?
Žádám o vysvětlení:
1) kam se poděje můj dopis
2) co se dozví odesílatel (já jsem ho nepřevzala, a pošta jej nemá)???
3) proč dávají kon takt, který nikdo nezvedá (v 21. století - praktiky jak v prvobytně pospolné?!!!)
4) v případě, že jde o "závažné info" obsažené v dopise, které může mít následující dohru - s kým mám nadále jednat???? (někdo dostupný, odpovědný, kompetentní a alespoň maličko schopný)!
5) CO SE STANE DORUČOVATELCE, KTERÁ PRAVDĚPODOBNĚ HÁZÍ DOPISY DO KONTEJNERU NA ODPAD (během posledních 14 dní je toto již 2. dopis. Ten první (s pozn.2=bude vhozeno do schránky) jsem si nevyzvedla, ale též nikdy nedorazil!!!) A NIKOMU TO NEVADÍ?!!!! ŽÁDÁM O SDĚLEN JEJÍHO TRESTU + sdělení nápravy v pobočce Lázně Bohdaneč (ať si kontrolují dodávky sami a ne adresát a když už, to jinak neumí, tak ať dávají alespoň kontakt, který někdo gramotný vezme a je schopen vyřídit)!
6) kdo mi uhradí ztracený čas za 3dny čekání MARNÉHO!!!
Žádám o DORUČENÍ DOPISU, info odesiláteli, že dopis nebyl doručen!, odpovědi, nápravu a finanční náhradu za ztracený čas (3 dny x 8 hodin x min. 100Kč) + úhradu telefonických nákladů.
Janišová Zuzana
P.S. Necháme si doručovat téměř 20 let. Za tu dobu se u nás vystřídali asi všechny přepravní společnosti. Nikdy jsme neměli s nikým problém. Jen ČESKÁ POŠTA písne avízo s rozmezím téměř celého dne a klidně doručí (jak jsem pochopila v lepším případě) další den! Strašná práce, za strašné poplatky a nezodpovědnost a lajdáckost do nebe volající!!!! Já osobně NIKDY NEVUŽÍVÁM českou poštu a NIKDY NEBUDU!!!!
Žádám o DORUČENÍ DOPISU, info odesiláteli, že dopis nebyl doručen!,odpovědi, nápravu a finanční náhradu za ztracený čas (3 dny x 8 hodin x min. 100Kč) + úhradu telefonických nákladů.
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman