Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes, 18.7.2019 v 8:37 mi bylo sms oznámeno: Dobrý den, dnes vám bude mezi 9-11 doručován balík xxx bez dobírky. Kontakt na řidiče 728257994. Vaše PPL
Zařídila jsem tedy dle časového údaje své povinnnosti.Krátce po jedenácté hodině jsem řidiči zavolala.Telefon mi nevzal.Chápu možnost, že právě vyřizoval jiné zákazníky.Když jsem však o půl hodiny později volala znovu, sdělil mi,že u mne již byl a já mu nebrala telefon,tak odjel. Ano,ve 12:15 jsem musela vybavit jednu záležitost telefonicky,ale pan řidič se mohl zvednout ze sedadla a zazvonit na zvonek,který mám řádně označen.Oznámil mi,že zásilku dá do zásilkovny,ať si ji tam vyzvednu,s čímž jsem pochopitelně nesouhlasila,protože jsem si zaplatila službu za dovážku domů.(zásilku tvoří PC multifunkční tiskárna).Na sdělení, že stejně jako do zásilkovny může dodat zásilku mně, nereagoval.Řidič mi telefon položil a na mou sms žádost o informaci,kdy mi tedy bude má zásilka dopravena, jsem se odpovědi ani po několika hodinách nedočkala.
DODATEK: 14:00 Přes můj výrazný nesouhlas dostávám sms,že pan řidič zásilku uložil do místního uložiště,ať si ji tam vyzvednu.Hm,dostanu tedy zpět obnos zaplacený za dodání domů?Haha.Omlouvám se za rozhořčení,ale já si své povinnosti plním zodpovědně a takhle si korektní,placené služby vskutku nepředstavuji.
S pozdravem Mgr.Zdeňka Heryánová
To je v kompetenci vedení PPL.Požaduji,vyvodit důsledky,aby se příště stejná situace neopakovala.Mělo by platit "Náš platící zákazník, náš pán.."
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.