Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Celý den doručení jsem byl doma. S řidičem jsem mluvil 4x. Nejdřive, že neví že mi to má doručit. Pak, že to prý omylem naložil a že dorazí v 17h. Ve 23h omluvná sms. Že pardon a že zítra, pokud mám čas. Píšu, že to zařídim. Nic. Volám druhý den v jednu. A on že to dal kolegovi a já se na stránkách dozvím, že se to válí na Depu?! Řekl že na něj apeloval. To už jsou dva dny v tahu jako! A zítra znova? Ještě se mě včera ptal zda mám dnes čas. A lhal mi, že to dal kolegovi a nechal mě na adrese o den navíc. Fakt zábava! Když jsem ho konfrontoval mobilem típnul to. Aspoň mi stačilo něco říct. To už mi vytekly nervy. Sms konverzaci mám, kde se mi omlouvá a ptá. Pak se dočtu na netu a v mailu, že je to moje chyba? Tak za co se mi tedy omlouval? Je to moje první stížnost v životě. Jen už mi to doručte. Zítra budu doma zase celý den kvůli jednomu člověku tolik tisíc v prdeli. Dejte to někomu kdo to přiveze prosím!!!
Balíček
Řidiče nechte žít, vysvětlete mu, že život druhých závisí na tom jeho, ať jde jinak přendavat šroubky. Dodejte mi to!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení vůči spotřebiteli prodejce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.