Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes mi bylo sms zprávou oznámeno, že mezi 12:00 - 14:00 mi bude vaší společností doručen balík. Odložila jsem tedy plánované aktivity a čekala jsem. Ve 14:31 mi přišel email: Dobrý den, dnes jsme se Vám pokusili doručit Vaši zásilku.... Nikdo nedorazil. Celý den jsem čekala. Bydlím v rodinném domě, když před domem zastaví auto, nelze jej přehlédnout. Nikdo nepřijel, nezvonil, netelefonoval...!!!! Volala jsem tedy na zákaznickou linku, kde mi bylo oznámeno, že řidič měl technickou závadu a nemohl dorazit. To se dá pochopit. V emailu ale o technické závadě nebylo psáno nic. Jen, že se mi vaše společnost neúspěšně pokusila doručit zásilku. Nejednalo se o lživou obhajobu? Byla bych ráda, kdyby vaše společnost tuto situace řešila. Nerada bych, aby se situace opakovala. Bydlím na vesnici a stává se, že řidiči mají problém náš dům najít. Nerada bych kvůli této skutečnosti či pohodlnosti některého z řidičů vaší společnosti jezdila pro balíky na poštu do města.
Doručit každou další zásilku do domu v uvedený termín. Popřípadě pravdivý údaj, proč nemohla být zásilka doručena. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení vůči spotřebiteli prodejce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.