Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal jsem u Vás přípravek Prostaxin a dodávku zaplatil jednorázově na celý rok. Přesto opakovaně dostávám složenku na měsíční splátku, ačkoliv jsem telefonicky žádal o zrušení zasílání složenek. (Tentýž problém jsem předtím měl již i s přípravkem Omega Forte)
Jedná se o var. symbol 553075, spec. symbol 10121954
Prosím uveďte ve Vaší evidenci do pořádku.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod.
Vážený pane Tichý,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Potvrzujeme Vám přijetí platby ve výši 2519 Kč, která byla na náš účet připsána dne 27.5.2019. Složenky byly automaticky vygenerovány a zaslány naším systémem, dle předchozího programu splátek. Neberte na ně, prosím, zřetel, roční balení produktu ProstaXin bylo plně uhrazeno. K dnešnímu dni jsme jednorázovou úhradu spárovali s příslušnými fakturami a složenky, spolu s informačními materiály, Vám budou zasílány již jen s nulovou hodnotou.
Za způsobené potíže se Vám omlouváme.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení: