Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,stále mi od vaší společnosti chodí nevyžádané SMS s nabídkami neomezených dat apod. Když je chci podle vašeho návodu zrušit, nereagujete (není možné se dovolat na asistenta).Žádám vás, abyste mě vašimi nabídkami dále neobtěžovali. Byla bych ráda, kdybych své stížnosti mohla řešit osobně-po tlf a nemusela čekat nesmyslně dlouhou dobu.Považuji to za arogantní chování vůči nám,platícím zákazníkům.Děkuji.
Bylo by dobré, kdybyste se napřed dotázali zákazníků, jestli o vaše nabídky mají zájem,a pak je teprve atakovali sms zprávami. Rovněž bych uvítala, kdybych se dovolala na vaši t-mobile linku alespoň do 5min. Vzbuzuje to dojem, že se snažíte zákazníky odradit od podávání stížností a ztěžujete jim to, jak je to jen možné. Není divu, jeden z vašich konkurentů už reklamační linku zrušil úplně-zřejmě bylo více stížností než pochval:-D
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci poskytovaných služeb. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.