Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#34225Nevyžádané SMS (nabídka neomez. dat), žádná reakce na lince 4603,800 737373.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2019, před 6 lety

Ivana Lebišová

Znění stížnosti

Dobrý den,stále mi od vaší společnosti chodí nevyžádané SMS s nabídkami neomezených dat apod. Když je chci podle vašeho návodu zrušit, nereagujete (není možné se dovolat na asistenta).Žádám vás, abyste mě vašimi nabídkami dále neobtěžovali. Byla bych ráda, kdybych své stížnosti mohla řešit osobně-po tlf a nemusela čekat nesmyslně dlouhou dobu.Považuji to za arogantní chování vůči nám,platícím zákazníkům.Děkuji.


Požadované řešení

Bylo by dobré, kdybyste se napřed dotázali zákazníků, jestli o vaše nabídky mají zájem,a pak je teprve atakovali sms zprávami. Rovněž bych uvítala, kdybych se dovolala na vaši t-mobile linku alespoň do 5min. Vzbuzuje to dojem, že se snažíte zákazníky odradit od podávání stížností a ztěžujete jim to, jak je to jen možné. Není divu, jeden z vašich konkurentů už reklamační linku zrušil úplně-zřejmě bylo více stížností než pochval:-D


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2019 10:53, před 6 lety

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci poskytovaných služeb. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.