Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Při nákupu v Orlové jsme koupili dva druhy másla Olma a Laktos.Včera při otevření másla Laktos jsme zjistili,že má silný zápach (po syrečkách).Dnes jsme máslo reklamovali,zápach uznali a reklamaci nepřijali a to ze dvou důvodů.Za prvé, výrobek jsme si měli zkontrolovat hned při nákupu a druhý důvod, že jsme byli jediní reklamující,což nás hodně naštvalo, protože v Globusu by se to určitě nestalo!Navíc paní vedoucí nám vnucovala myšlenku, že jsme máslo neměli v ledničce.Podotýkám, že máslo Olma bylo v pořádku.Poslední dobou máme pohled na Kaufland docela negativní a raději budu jezdit do jiných obchodních řetězců.S pozdravem Cimalová
máslo Laktos
vrátit peníze i když mi o ně nejde, jde pouze o princip a přístup vedoucích pracovníků
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro podání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Stížnost znovu otevíráme a poskytujeme společnosti prostor k vyjádření.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Závěrem chci říct, že dokážu pochopit, že ne vždy lze k povaze produktu všechny produkty zkontrolovat, jen nedokážu pochopit jednání vedoucí, která se neumí chovat a jak se znám, nebýt takového arogantního jednání ze strany vedoucí, nenapadlo by mě napsat stížnost a navíc dává špatné jméno prodejně Kaufland.Jinak děkuji společnosti Kaufland za zaslání dárkové poukázky v hodnotě 100 Kč.S pozdravem Cimalová