Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3423Nedoručování pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2014, před 11 lety

Ivana Brzybohatá

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla jsem Vás požádat o vysvětlení, proč nám doručujete pozdě a nebo vůbec nedoručujete poštu na adresu Firma KERT s.r.o., Kolovečská 1938, 155 00 Praha 5.
Tato situace trvá již delší dobu,cca 2 roky.
Dříve jsme neměli s doručováním pošty žádné problémy. Teď si musíme žádat firmy o opětovné zasílání faktur a obchodních dopisů
a nevíme, zda budou vůbec doručeny.
Nedokážu pochopit z jakých důvodů se toto děje, ale je to velice nepříjemná situace a zabírá nám spoustu času při jejím vyřizování.
Poštovní schránku máme označenou a je zabudována zvenku na budově.


Prosím o písemné vyrozumění a žádám nápravu.

Ivana Brzybohatá
602 282 988
brzybohata@kert.cz

Praha 9.6.2014


Požadované řešení

Bezproblémové doručování pošty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 11:41, před 11 lety

V případě, že je podnik v prodlení s doručováním dopisů, odpovídá za škodu, kterou tím způsobí, tedy i za škodu způsobenou pozdní úhradou pozdě doručené faktury. U dopisů, které nejsou evidovány, bude pravděpodobně problém s prokázáním porušení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 16:06, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.