Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, před nějakou dobou jsem si zaklatit členství z jedné ze seznamek která je pod členstvím(správou) společnosti PWA*PAIDWINGS AG paidwings.ag CH. Bohužel si ovšem nemohu vzpomenou jméno seznamky na které jsem si toto koupil. Samozřejmě jsem naletěl na stránky zpravované pochybnou firmou a teď musím každý měsíc platit peněžní částku za službu kterou nepoužívám. Proto bych se chtěl na vás obrátit s prosbou zda by jsme mi v tomho nemohli pomoci. Četl jsem si pár podobných stízností s toutou firmou a vím že vždy odpovíte že se dá služba do 14 dní zrušit. Což samozřejmě uplynulo a pro zrušení smlouvy musím znát plno důležitých informací jako uživatelské jméno, jméno stránky etc. Proto bych se chtěl zeptat zda nevíte jak mám v takovém případě postupovat. Samozřejmě je možné přestat platit, poté dostat email s přpomenutím platby + penále za nedodržení slovních podmínek. Samozřejmě toto je jedna z možností ovšem bych se vás předtím chtěl zeptat zda je možné někde sehnat na tuto firmu kontakt či email abych se to všechno mohlo v pořádku vyřešit bez žádného smluvního porušení.
Nejsem si jist zda mi budete moct nějakým způsobem pomoci ale i tam vám předem děkuji za přečtení mé vzprávy.
S Přáním hezkého
Honza
Úplně mi postačí pokud se zastaví každoměsíční posílání peněz. Peníze mi nikdo nevrátí ale to je daň za blbost
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme, aby smluvní vztah prokazatelně vypověděl a ponechal si o tom doklad.
Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu. Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno. Výpověď zašlete prokazatelnou formou na některý z uvedených kontaktů (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland, fax: +41 (0) 41 5087019, e-mail: support@datingcustomercare.com). Nepotřebujete znát k podání výpovědi cizí jazyk, stačí podání výpovědi v českém jazyce, neboť společnost se zaměřuje na české spotřebitele viz https://www.pouzesex.cz/terms.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku. Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich je umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.