Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chápu nechala jsem se napálit, ale lze alespoň nějak udělat, aby ten eshop proste prestal byt nabizen ? Pdle meho zkrachovali, ale proste eshop vypada ze dal funguje.....
Zde ma objednávka 9.7. .........psáno ze saty jsou skladem a ze mohou odeslat durhy nasledujici den, chapu platim na ucet tak se to o 2 dny muze pozdrzet, dalo by se rict ze 10 dni neni tak dlouhá doba, ale bohuzel mi doslo ze jsou to podvodnici a ze zadne saty ani nebyly planovany poslat ................na maily nereaguji, na chatu na jejich strance nereaguji, na facebooku nereaguji - precetl ajsem si to tady a je mi jasne co je toza podvodníky :-(
Objednávka na skvelesaty.cz Vážený zákazníku, Vaši objednávku jsme v pořádku přijali. Kód objednávky: 2019000401 Datum: 9.7.2019 Celkovou částku zašlete na náš účet s těmito údaji: Číslo účtu: 2901470797/2010 Variabilní symbol platby: 2019000401 QR kód Obsah objednávky Kód Položka Mn. Cena za kus Cena NUMO-1058-S 166-4 Šaty Numoco MAXI šifónové šaty broskvově S 1 699 Kč 699 Kč Česká Pošta - Balík Na poštu - K CENA CELKEM: 718 Kč Zaokrouhlení: 0 Kč Cena bez DPH: 593,39 Kč DPH: 124,61
zaslat šaty nebo vrátit peníze a omluva (pokud jsou ve finanční tisni maji uzavrit eshop a ne okrádat lidi a lhát jim, ja si ty penize poctive vydelala taky).............hlavne mi nestace reseni ze to spolecnosti bylo oznamena a ze neraguji, proste navrhnete nam jestli se da spolecne spojit a zalovat je nebo co , prtože ja ozelim 700 stovek ale ne to ze nejaka takova svi*e mezi nami je :-(
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.