Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
včera dny jsem vyzkoušela single50 a rozhodl jsem se zkusit službu Premium. V nabídce bylo 149 Kč . K mému překvapení mi však bylo ztrhnuto 3336 Kč. Nikde jsem ani já, ani kamarád neviděli varování.
Ozval jsem se ihned na Be2 s žádostí o vracení platby a zrušení služby Premium, byl jsem však odmítnut s tím že jsem si toho měl všimnout.
Prosím tedy o pomoc s navrácením částky a zrušením služby Premium, o kterou u téhle společnosti rozhodně nemám zájem.
Děkuji.
S pozdravem
Petra Králíčková
seznamka singles50
Vrácení zaplacené částky.
|
Tweet |
Pokud prodejce uvádí jinou cenu, než je cena skutečná, jedná se o klamavou obchodní praktiku.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
V případě, že již uplynula 14 denní lhůta pro odstoupení od smlouvy, je nutné daný vztah vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
děkuji kontaktuji pana hlaváčka a doufám že se mi peníze vrátí na účet. zatím neuzavírám případ. dokud jsem bez peněz. Díky díky
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
přišel mi meil že o své peníze jsem přišla, jelikož jsem službu využila, chci se zeptat je možné ještě své finance vidět. pošlu komunikaci kterou vedu s be2, stále se mi zdá že za 24 hodin použití jejich stránky je to nehorázné a sprosté jednání. Pro mě to je částka dost velká.
Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy poté, co jí začala společnost poskytovat plnění, má společnost právo žádat poměrnou část ceny (v tomto případě by to byla částka vypočtená z ceny 149 Kč, kterou spotřebitelka uhradila za první kalendářní měsíc používání smlouvy), nemůže však spotřebitelce bránit ve zrušení smlouvy a účtovat jí další poplatky.
Spotřebitelce doporučujeme, aby kontaktovala svoji banku a využila bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3491/esc-jak-ziskat-penize-zpet-od-neferoveho-obchodnika.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.