Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 6. 6. 2019 jsem se zaregistrovala u Singles 50, s tím, že mi byl poslán požadavek na úhradu měsíčního užívání ve výši 149,- Kč, po jehož úhradě mi byl od 18. 6. 2019 aktivován účet. Toto členství jsem neměla v plánu prodlužovat. Po uplynutí měsíce mi bylo na bankovním účtu sděleno, že je zde blokace platební kartou ve výši 2.247,- Kč. Žádné povolení k inkasu jsem nedávala, tudíž s touto platbou nesouhlasím a platbu jsem zablokovala. Okamžitě jsem odeslala dle Vašich pokynů výpověď e-mailovou poštou, automatická odpověď je, že moji žádost předávají zákaznickému oddělení a to se vyjádří do 5 pracovních dnů.
Prosím o pomoc při zrušení členství Premium u této společnosti, o jejíž služby nemám zájem a radu, pokud budou poplatek nadále vymáhat.
Seznamka Singels 50
Prosím o pomoc při řešení ukončení členství ve společnosti Be2, případně poradit, jak postupovat při sporu o navrácení neoprávněně odečtené částky.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Pokud by se společnost rozhodla vymáhat údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze, existuje-li k tomu exekuční titul (nejčastěji se bude jednat o soudní rozhodnutí, které nabylo právní moci a je vykonatelné). Pokud by se společnost přeci jenom rozhodla vymáhat údajný dluh výše uvedeným způsobem (podala na spotřebitelku žalobu - o podání žaloby by byla spotřebitelka vyrozuměna ze strany soudu), bude vhodné vyhledat služeb advokáta.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslána v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.
dobrý den, přeposílám vyjádření společnosti:
Uvědomujeme si však, že si již nepřejete služeb svého VIP/Prémiového členství po vypršení uhrazeného období využívat a tímto Vám potvrzujeme, že prodloužení Vašeho hrazeného členství bylo již zrušené.
Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu: 18/10/2019 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další poplatky.
S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@singles50.cz
http://www.singles50.cz
Moje následující písemně reakce na e-mailovou adresu společnosti:
Dobrý den,
k níže uvedenému sděluji následující.
Vzhledem k tomu, že přes veškeré mé snahy o blokaci platby v bance platba přesto odešla na účet Vašío firmy, sděluji následující.
Žádám o vrácení poměrné části za období dvou měsíců, a to ve výši 1.498,- Kč. Můj účet byl ke dni 19. 7. 2019 zrušen, tj. 1 den po měsíční aktivaci (od 18.6. 18. 7. 2019). Účet je zrušen, tudíž není aktivní a využíván, nemůže fungovat VIP členství do 18. 10. 2019, mám nárok na vrácení neoprávněně stržené částky. Nebráním se úhradě za započatý měsíc od 19. 7. 2019 do 18. 9. 2019.
Vaše firma garantovala seznámení s min. 10 protějšky, odezvy byly pouze z mé strany, za druhou stranu pouze reakce generované automatem. Moje protějšky byly nejméně v polovině mimo mé zadané požadavky.
Dále trvám na písemném potvrzení o zrušení mého členství a dodržení zásad GDPR - zákazu nakládání s mými osobními údaji. A poměrnou částku vrátit na můj účet.
V případě, že má žádost nebude vyřízena dle požadavku, připojím se k podání hromadné žádosti dalších Vašich zákazníků na tuto společnost na Policii ČR.
Děkuji za kladné vyřízení mé žádosti a zaslání písemného vyrozumění.
Těmínová Jitka
Jestliže společnost neinformovala spotřebitelku jednoznačně a srozumitelně o ceně za službu, nelze se potom po spotřebitelce domáhat, aby cenu, o níž nebyla dostatečně informována, platila.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.