Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34245Bez souhlasu automaticky prodloužené členství a stržená platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2019, před 5 lety

jana Kelíšková

Znění stížnosti

Dobrý den,
zaregistrovala jsem se u Academic Single, s tím, že mi byl poslán požadavek na úhradu měsíčního užívání ve výši 156,- Kč - který mi byl stržen 18. 6. 2019. Chtěla jsem službu vyzkoušet. Toto členství jsem neměla v plánu prodlužovat. Po uplynutí měsíce mi bylo na bankovním účtu sděleno, že je zde blokace platební kartou ve výši 2.247,- Kč. Žádné upozornění jsem nedostala. V bance mi bylo sděleno, že platbu již nelze zrušit, že platba tedy odejde. Nepřišla mi žádná informace o prodloužení členství, žádné upozornění. S touto platbou nesouhlasím. Okamžitě jsem odeslala e-mailovou poštou dotaz, automatická odpověď je, že moji žádost předávají zákaznickému oddělení, a to se vyjádří do 5 pracovních dnů.

Prosím o pomoc při zrušení členství Premium u této společnosti. Chápu, že jsem tak trochu naletěla a že je to obchodní trik. ž je info o automatickém prodloužení schované v obchodních podmínkách, které jsem odsouhlasila:-(

Nevím jak zrušit členství, na stránkách píšou, že poštou.
A pokud členství zruším, zda mám nárok na vrácení poměrného poplatku.

Děkuji za Váš čas.

Jana


Produkt

www.academic-singles.cz, Academic singles - VIP členství


Požadované řešení

Zrušení členství Premium, vrácení poměrné částky zpět na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2019 18:09, před 5 lety

Smlouvu je možné zrušit výpovědí. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Podle čl. 8 odst. 1 aktuálního znění všeobecných obchodních podmínek společnosti jsou všechny výpovědi zpoplatněného smluvního vztahu ("Prémiové členství") účinné až ke konci stávajícího předplatného, tedy na konci doby, o kterou byla smlouva automaticky prodloužena.

Než však dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost mimo jiné povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které budou prokazovat, že smlouvu vypověděla. Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitelka rovněž zablokovat svoji platební kartu, aby nedocházelo k dalšímu neoprávněnému strhávání peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2019 13:16, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2019 22:41, před 5 lety


jana Kelíšková

Jako reakci na můj mail, kde jsem ztručně žádala o zrušení členství a vrácení peněz, mi přišla do pěti dnů odpověd:


Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nám líto, že si nás přejete opustit.

Pojďme se podívat, jak byste mohli jednoduše své členství zrušit. Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.

Nezapomeňte prosím uvést Vaše celé jméno a emailovou adresu, abychom Váš profil mohli identifikovat a odpovědět Vám v co nejkratším čase.

Po zpracování výpovědi obdržíte potvrzovací email s datem vypršení Vašeho členství. Pokud tento email neobdržíte neváhejte nás opět kontaktovat.

Zde jsou možnosti, jak nám zaslat Vaší podepsanou výpověď:

Příloha emailu (.pdf .jpg nebo .gif) přímo odpovědí na tento email.
Fax: 00420 227203713
Poštou: be2 S.à.r.l. 13, rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg

DŮLEŽITÁ INFORMACE
Aby se zastavilo automatické obnovení Vašeho předplatného, je potřeba zaslat Vaši podepsanou žádost o výpověď nejméně 4 dny před jeho obnovením.
Datum svého obnovení si můžete překontrolovat online kliknutím přímo na ikonu kruhové fotografie a pak kliknutím na možnost "Nastavení"

Vezměte prosím na vědomí, že Vaše Prémiové členství je automaticky obnoveno pokud není včas zrušeno. O automatickém obnovení jste byli informováni v okamžiku platby na platební stránce.

Tyto informace je také možné najít přímo ve Vašem profilu v sekci FAQ / Pomoc a také ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď Prémiového členství, proběhlo automatické obnovení.


Děkujeme za pochopení.

S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 05:51, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2019 22:26, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.