Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34246Neuvěřitelná drzost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2019, před 6 lety

Ivana Šrámková

Znění stížnosti

25.6. společnost PPL převzala moji zásilku. Je 19.7. Zásilku stále nemám. A dnes jsem se dozvěděla, že je to dokonce moje chyba. Ale popořadě:

25.6. společnost PPL převzala zásilku od Lidlu. Tedy dvě zásilky. V jedné holinky a ve druhé pláštěnka pro dítě. Čísla zásilek: 41151400132 a 40156609007

26.6. Zásilka dorazila na mnou vybraný parcel shop - Trafka.

28.8. jsem si pro ni šla. Vím to naprosto přesně. Byl poslední školní den. Vyzvedávala jsem dítě. ALE! V Trafice jsem zatihla majitele, který mi řekl, že všechny zásilky ten den v poledne vrátil, protože má ode dneška zavřeno na celé prázniny.A že Zásilkovna, se kterou také spolupracuje, napsala všem zákazníkům SMS. PPL ne. Škoda, byla bych to vyzvedla ráno cestou do školky. První rozčarování. Zítra jedeme na prázdniny bez holin. Poprvé volám na zákaznickou a říkám jim o zavřeném Parcel shopu a žádám o přeposlání na jiný. První omluva, slib přeposlání.

2.7. Mi přišla SMS, že zásilka je v jiném Parcel shopu. Second Hand Glamour. Jdu si ji tedy vyzvednout. A ELJHLE! Je to jen polovina. Dorazila jen pláštěnka. Holinky nikde. Opět tedy volám na zákaznickou linku. Ptám se jak je to možné. Prý chyba a omlouváme se. OK. čekám dál.

12.7. SMS o zásilce v Second Handu.
15.7. Jdu tam. ALE EJHLE! Je to zásilka objednaná jen pár ní předtím od eobuv.cz. Původní zásilku od Lidlu nemají. Znovu volám na zákaznickou. A omluva. Byla to chyba. Posíláme. Zítra to budete mít. Měli jsme v systému špatně, že je Secod Hand přes léto zavřený. Není. Byla jsem tam dnes ráno. Operátorka je překvapená.

19.7. Nic nedorazilo. Žádná SMS. V Second Handu nic nemají. ZNOVU VOLÁM na zákaznickou. A tam mi říkají, že mi zásilku ani nepošlou, protože jsem si ji na přelomu června a července nevyzvedla v Trafice včas. Je to moje chyba. A jestli si ji nevyzvednu na depu, pošlou ji zpátky. Číslo na Depo mi nedají.

Jak je možné, že jsem mluvila s majitelem 28.6.? Jak je možné, že pláštěnku mám a nedorazila jen polovina, když jsem tedy nevyzvedla já věci včas? Na to mi nikdo neumí odpovědět. Ani na to, k čemu mi budou holinky v prosinci.

Takže závěrem - omlovám se operátorce, na kterou jsem dnes zvyšovala hlas, ale závěr, že za to můžu sama byl opravdu přes čáru i pro moje nervy. Požaduji okamžité doručení zásilky tam, kde budu příští týden - a ne, není to Praha. Vrácení poštovného. A omluvu. Jsem docela klidný člověk, ale tohle už je na mě opravu moc.

S pozdravem, Ivana Šrámková


Produkt

Nedoručený balík ze zavřeného parcel shopu.


Požadované řešení

Požaduji okamžité doručení zásilky tam, kde budu příští týden - a ne, není to Praha. Vrácení poštovného. A omluvu. Jsem docela klidný člověk, ale tohle už je na mě opravu moc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2019 18:20, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2019 10:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.