Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 6.6. jsem v prodejně v Chebu koupila synovu tablet GoClever tab terra 70L, tentýž den jsem se do prodejny vrátila s tím, že ho chci vrátit, protože se mi zdál poškrábaný (nakonec nebyl byla to folie) a nešel nabít - nereagoval. V prodejně mi bylo oznámeno, že jsem si ho objednala, protože na prodejně nebyl a museli mi ho objednat a tudíž ho nemůžu vrátit, ačkoliv to bylo do 48hodin a že ho musíme doma nabít. Pokoušeli jsme se to udělat, fungoval chvíli a opět nereaguje. Měla jsem pravdu, že mi měli být vráceny peníze? Mám tedy teď tablet reklamovat? Děkuji Labajová
Dotykový tablet GoClever tab Terra 70L
Vrácení peněz
|
Tweet |
V kamenné prodejně není možné vrátit zboží bez uvedení důvodu do 14 dnů, pokud to prodejce nad rámec zákona neumožňuje. Je tedy nutné uplatnit reklamaci. V tomto případě půjde zjevně o nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel má právo na odstranění vady, pokud tak lze učinit bez zbytečného odkladu. Pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné, je možné požadovat výměnu za nový kus, není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy.
Společnost EURONICS ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.