Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#3425Vrácení tabletu a neuznané vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2014, před 11 lety

Anička Labajová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 6.6. jsem v prodejně v Chebu koupila synovu tablet GoClever tab terra 70L, tentýž den jsem se do prodejny vrátila s tím, že ho chci vrátit, protože se mi zdál poškrábaný (nakonec nebyl byla to folie) a nešel nabít - nereagoval. V prodejně mi bylo oznámeno, že jsem si ho objednala, protože na prodejně nebyl a museli mi ho objednat a tudíž ho nemůžu vrátit, ačkoliv to bylo do 48hodin a že ho musíme doma nabít. Pokoušeli jsme se to udělat, fungoval chvíli a opět nereaguje. Měla jsem pravdu, že mi měli být vráceny peníze? Mám tedy teď tablet reklamovat? Děkuji Labajová


Produkt

Dotykový tablet GoClever tab Terra 70L


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2014 11:03, před 11 lety

V kamenné prodejně není možné vrátit zboží bez uvedení důvodu do 14 dnů, pokud to prodejce nad rámec zákona neumožňuje. Je tedy nutné uplatnit reklamaci. V tomto případě půjde zjevně o nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Spotřebitel má právo na odstranění vady, pokud tak lze učinit bez zbytečného odkladu. Pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné, je možné požadovat výměnu za nový kus, není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 13:51, před 10 lety

Společnost EURONICS ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.