Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, včera jsem měla obdržet balík od Vaší společnosti. Když jsem v čas slíbeného doručování volala řidiči, bylo mi oznámeno, že má rozbité auto a ze dá vědět, jak se to vyřeší. Poté přisla sms, že balík dorazí o 3 hodiny později, díky poruše. Ten den už nepřislo samozřejmě nic. Dnes ráno přisla sms, že balík bude doručen mezi 14:00-16:00...Bohužel se nikdo neozval a když jsem zkoušela volat řidiči, zjistila jsem, že si vypnul telefon a je nedostupný.(+420 792 312 356). Vzhledem k tomu, že to není první taková zkušenost s Vaší společností a díky konkurenci, již Vašich služeb využívat nebudu a radši se obrátím na jinou společnost. Každopádně nejsem jediná z našeho okolí, kdo není spokojený a přijde mi fér, dát Vám zpětnou vazbu.
Kateřina Vaňková
Ráda bych, aby se Vaše služby zlepšily a dalo se na Vás spolehnout. Nyní si jen přeji obdržet svůj balík a poskytnout Vám zpětnou vazbu. Řešení je na Vás.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.