Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34252Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2019, před 6 lety

Kateřina Vaňková

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsem měla obdržet balík od Vaší společnosti. Když jsem v čas slíbeného doručování volala řidiči, bylo mi oznámeno, že má rozbité auto a ze dá vědět, jak se to vyřeší. Poté přisla sms, že balík dorazí o 3 hodiny později, díky poruše. Ten den už nepřislo samozřejmě nic. Dnes ráno přisla sms, že balík bude doručen mezi 14:00-16:00...Bohužel se nikdo neozval a když jsem zkoušela volat řidiči, zjistila jsem, že si vypnul telefon a je nedostupný.(+420 792 312 356). Vzhledem k tomu, že to není první taková zkušenost s Vaší společností a díky konkurenci, již Vašich služeb využívat nebudu a radši se obrátím na jinou společnost. Každopádně nejsem jediná z našeho okolí, kdo není spokojený a přijde mi fér, dát Vám zpětnou vazbu.
Kateřina Vaňková


Požadované řešení

Ráda bych, aby se Vaše služby zlepšily a dalo se na Vás spolehnout. Nyní si jen přeji obdržet svůj balík a poskytnout Vám zpětnou vazbu. Řešení je na Vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2019 07:46, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2019 10:10, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.