Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 27.4.2014 si syn vybral ve Vašem obchodě v Průhonicích červeno žlutou běžeckou obuv značky NIKE za cenu 1899,-Kč s DPH.
Dne 11.5.2014 jsme obuv reklamovali z důvodu odlepení podrážky.
Reklamace NIKE - 2212061589 č.r.511/14 byla posouzena jako neoprávněná.
Paragon / doklad číslo : 100120579, reklamační list 104660, Reklamace na sportovní obuv NIKE - 2212061589 č.r.511/14
Protože jsem boty používané synem cca dva týdny nechtěl vyhodit, za dva týdny bych vyhodil do popelnice 1899,-Kč , odvezl jsem je na posouzení co s nimi klasickému českému ševci, přilepení stálo padesát korun českých, na botech bych poškození nepoznal.
Víte, v době kdy je zboží dostatek a mělo by vydržet 24 měsíců, je Vaše reakce neadekvátní, pokud si chcete udržet zákazníka a Váš obchod není špatný, uvítal bych větší pochopení pro řešení běžných věcí a tou reklamace v dnešní době je.
|
Tweet |
Obzvlášť pokud je reklamace uplatněna v krátkém časovém horizontu po koupi, měl by se prodávající řídit ustanovením § 2161 odst. 2 občanského zákoníku a provést důkaz opaku. Předmětné ustanovení stanoví vyvratitelnou právní domněnku, že věc byla vadná již při převzetí, projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců.
Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.