Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#3426Reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2014, před 11 lety

Michal Rohlík

Znění stížnosti

Dne 27.4.2014 si syn vybral ve Vašem obchodě v Průhonicích červeno žlutou běžeckou obuv značky NIKE za cenu 1899,-Kč s DPH.
Dne 11.5.2014 jsme obuv reklamovali z důvodu odlepení podrážky.
Reklamace NIKE - 2212061589 č.r.511/14 byla posouzena jako neoprávněná.


Produkt

Paragon / doklad číslo : 100120579, reklamační list 104660, Reklamace na sportovní obuv NIKE - 2212061589 č.r.511/14


Požadované řešení

Protože jsem boty používané synem cca dva týdny nechtěl vyhodit, za dva týdny bych vyhodil do popelnice 1899,-Kč , odvezl jsem je na posouzení co s nimi klasickému českému ševci, přilepení stálo padesát korun českých, na botech bych poškození nepoznal.
Víte, v době kdy je zboží dostatek a mělo by vydržet 24 měsíců, je Vaše reakce neadekvátní, pokud si chcete udržet zákazníka a Váš obchod není špatný, uvítal bych větší pochopení pro řešení běžných věcí a tou reklamace v dnešní době je.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2014 16:59, před 11 lety

Obzvlášť pokud je reklamace uplatněna v krátkém časovém horizontu po koupi, měl by se prodávající řídit ustanovením § 2161 odst. 2 občanského zákoníku a provést důkaz opaku. Předmětné ustanovení stanoví vyvratitelnou právní domněnku, že věc byla vadná již při převzetí, projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2014 11:34, před 11 lety

Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.