Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34264Okamžité zrušení účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2019, před 6 lety

Petra Krajčová

Znění stížnosti

Žádám Vás po několikáté o zrušení účtu který jsem si zde ani já OSOBNĚ nezalozila na email absolutně nereagujete a neoprávněně mi lezete do účtu a strhavate peníze už to řeším!!!!


Požadované řešení

Okamžité zrušení účtu! A vrácení peněz na účet!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2019 15:32, před 6 lety

Pokud již spotřebitelka smlouvu vypověděla, doporučujeme jí, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že tak učinila (např. e-mailovou konverzaci se společností). Pokud i po řádném ukončení smlouvy došlo k neoprávněnému stržení peněžních prostředků, získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (bezdůvodné obohacení). Kdo se bezdůvodně obohatí, je povinen vydat majetkový prospěch bezprostředně poté, co jej k tomu ochuzený vyzve. Neučiní-li tak, má ochuzený právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Platila-li spotřebitelka při platbě přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2019 13:18, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2019 17:53, před 5 lety


Petra Krajčová

Už jsem kontaktovala prý se ozvou do
5pracovnich dnů jsem zvědavá. Je mi s toho
hrozně když mi na účet přijde 2800kc
A pak zjistím že mi nějaká společnost
Neoprávněně sebere 2247kc a doma mám
Děti je mi do pláče!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 05:49, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2019 22:21, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.