Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Žádám Vás po několikáté o zrušení účtu který jsem si zde ani já OSOBNĚ nezalozila na email absolutně nereagujete a neoprávněně mi lezete do účtu a strhavate peníze už to řeším!!!!
Okamžité zrušení účtu! A vrácení peněz na účet!
|
Tweet |
Pokud již spotřebitelka smlouvu vypověděla, doporučujeme jí, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že tak učinila (např. e-mailovou konverzaci se společností). Pokud i po řádném ukončení smlouvy došlo k neoprávněnému stržení peněžních prostředků, získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (bezdůvodné obohacení). Kdo se bezdůvodně obohatí, je povinen vydat majetkový prospěch bezprostředně poté, co jej k tomu ochuzený vyzve. Neučiní-li tak, má ochuzený právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Platila-li spotřebitelka při platbě přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Už jsem kontaktovala prý se ozvou do
5pracovnich dnů jsem zvědavá. Je mi s toho
hrozně když mi na účet přijde 2800kc
A pak zjistím že mi nějaká společnost
Neoprávněně sebere 2247kc a doma mám
Děti je mi do pláče!!!!
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.