Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, chcem zrusit ucet a premiove clenstvo na www.be2.sk . Zrušenie premioveho členstva na stranke nie je možne,a na email zaslany na zakaznickyservis@be2.cz mi odpovedal robot ze sa mi ozvu do 5-tich pracovnych dni, ale ked som si precital o tej spolocnosti chcel som racej uzaj Vam napisat lebo mam pocit ze sa tym emailom nic nevyriesi.
Chem zrušiť premium, uplne vymazať ucet, vratajuc mojich osobnych udajov fotky a cisla mojej karty.
Ďakujem veľmi pekne za pomoc!
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY , ZRUŠENIE PRÉMIOVÉHO ČLENSTVA
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Viacero mailov bolo zaslanych na nasledovne e-mail adresy:
michal.hlavacek@be2.com
zakaznickyservis@be2.cz
collections@be2.cz
Na prve dve adresy som dostal odpoved od robota ze sa mojej poziadavke budete venovat a ozvete sa do 5-tich dni na collections@be2.cz sa mi vratil mail ze neni mozne mail dorucit neexistujuca email adresa.
Toto je posledny mail odoslany na michal.hlavacek@be2.com ale ked si žiadate pošlem ešte jeden taky isty znovu na michal.hlavacek@be2.com
From: Igor Susa
Date: Tue, Jul 23, 2019, 12:46 PM
Subject: dTest #34274 ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A ZRUŠENIE PRÉMIOVÉHO ČLENSTVA
To:
VÝSLOVNÉ, PÍSOMNÉ VYHLÁSENIE
Meno: Igor Šuša
Krajina: Slovensko
E-mail: XXX.XXX@XXXX.XXX Uživatelské meno: Igor
Tymto vyhlasujem ze žiadam na webovej stranke be2.sk o zrušenie premioveho členskeho a jeho opakovaneho aktivovania, už nechcem dalšie premiove členske a dalšie platby;
žiadam o vymazanie všetkych mojich osobnych udajov a mojho učtu na stranke be2.sk;
rušim suhlas na spracovanie mojich osobnych udajov.
Žiadam o pisomne potvrdenie o rušeni premioveho členskeho, vymazani mojich osobnych udajov a učtu, a že už dalšie platby nebudu potrebne.
Dakujem.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.