Společnost


Centrální výběrová řízení a.s.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#34277Odstoupení odp přihlášky ve lhůtě 14 dní

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2019, před 5 lety

Miroslava Dudová

Znění stížnosti

Dne 26.6 jsem s uvedenou společností podepsala přihlášku.
Hned následující den 27.6 jsem ale této společnosti poslala doporučený dopis o odstoupení od přihlášky + zrušení plné moci a vymazání mých osobních údajů. Smlouva byla uzavřena mino prostory určení k podnikání a také jsem dodržela 14 denní lhůtu dle smluvních podmínek společnosti.Také jsem jim toto zaslala emailem na , který mě byla zaslána odpověď, že vše bylo předáno danému oddělení.
Bohužel do dnešního dne jsem neobdržela žádnou písemnou odpověď, jak jsem žádala. Mám vážné obavy. aby mé poskytnuté údaje nebyly zneužity. Prosí o radu, pokud CVŘ a. s bude ignorovat práva.


Produkt

přihláška k výběrovému řízení


Požadované řešení

zaslání dopisu , že přihláška + plná moc se ruší, vymazání mých osobních údajů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2019 10:47, před 5 lety

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitelka vyžádala či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitelka o tomto svém právu nebyla poučena nebo neobdržela-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.

Jestliže spotřebitelka zaslala odstoupení od smlouvy v dané lhůtě, doporučujeme jí, aby si uchovala veškerou dokumentaci, která tuto skutečnost prokazuje. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pro úplnost uvádíme, že dozorovou činnost a mimosoudní řešení sporů vykonává, Česká obchodní inspekce u zprostředkovatelů a Energetický regulační úřad u držitelů licence (=dodavatelů).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nejzazší možností je zahájení soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.7.2019 14:43, před 5 lety

Dobrý den, paní Dudová,

přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije.

Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.

Dle čísla přihlášky, které jste nám zaslal bylo zjištěno, že Vaše přihláška byla již zrušena. Považujeme tedy Vaši stížnost za úspěšně vyřízenou a písemné vyjádření Vám bude obratem raději ještě jednou zasláno.

Jestli máte pocit, že jsme ve výše popsaném procesu pochybili, pošlete nám prosím na e-mailovou adresu ombudsman@cvras.cz číslo Vaší přihlášky. Ověříme postup sepsání přihlášky a zkontrolujeme verifikační hovor. Jestliže najdeme jakoukoliv pochybnost z naší strany, zajistíme vyřízení této záležitosti k Vaší plné spokojenosti.

S pozdravem

Tým CVŘ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.7.2019 18:15, před 5 lety


Miroslava Dudová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji CVŘ za reakci k podané stížnosti a také d testu za pomoc při řešení. Dnes mě byl společnosti doručen dopis s ukončením smluvních vztahů a plné pomoci, vymazány moje údaje. Tímto bych tento případ ukončila k mojí spokojenosti. Ještě jednou děkuji d testu za pomoc.