Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dne 9.5.2013 jsem reklamovala v prodejně CCC Liberec Forum obuv,boty zakoupeny 23.3.2014 po asi měsíci a pul nošení se na levé botě prodřela špička a už tam je skoro díra. dne 8.6 byla reklamace vyřízena s tím, že mi reklamaci neuznali. požadovala jsem vrácení peněz, protože jsem u nich reklamovala jiný pár boty a mohla jsem je jen vyměnit za jiné, proto jsem teď požadovala vrácení peněz, protože nejsou s kvalitou bot od této značky spokojena.
artikl: JENNY FAYRY-NSS14-07938, Č.kód: 2220221200388, číslo účtenky PAR/004190/1403/2110920
ráda bych vrácení peněz, protože už k této firmě nemám důvěru a kvalita bot není taková jako bych si představovala, během krátké doby jsou to druhé boty co jsem u firmy CCC reklamovala. pokud by to nešlo tak aspoň boty vyměnit ,abych nemusela boty vyhodit.
|
Tweet |
Byla-li reklamace písemně odůvodněna tímto způsobem, spotřebitel může výsledek reklamace rozporovat znaleckým posudkem, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady a také samotným odůvodněním reklamace. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: