Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#3428Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2014, před 11 lety

Lenka Kubálková

Znění stížnosti

dne 9.5.2013 jsem reklamovala v prodejně CCC Liberec Forum obuv,boty zakoupeny 23.3.2014 po asi měsíci a pul nošení se na levé botě prodřela špička a už tam je skoro díra. dne 8.6 byla reklamace vyřízena s tím, že mi reklamaci neuznali. požadovala jsem vrácení peněz, protože jsem u nich reklamovala jiný pár boty a mohla jsem je jen vyměnit za jiné, proto jsem teď požadovala vrácení peněz, protože nejsou s kvalitou bot od této značky spokojena.


Produkt

artikl: JENNY FAYRY-NSS14-07938, Č.kód: 2220221200388, číslo účtenky PAR/004190/1403/2110920


Požadované řešení

ráda bych vrácení peněz, protože už k této firmě nemám důvěru a kvalita bot není taková jako bych si představovala, během krátké doby jsou to druhé boty co jsem u firmy CCC reklamovala. pokud by to nešlo tak aspoň boty vyměnit ,abych nemusela boty vyhodit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 16:11, před 11 lety

Byla-li reklamace písemně odůvodněna tímto způsobem, spotřebitel může výsledek reklamace rozporovat znaleckým posudkem, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady a také samotným odůvodněním reklamace. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 08:31, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.11.2014 08:31, před 10 lety


Lenka Kubálková

Hodnocení: