Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
6.5.2019 jsem navštívila kamennou prodejnu T-mobilu v Tescu v Ostravě- Porubě.Měal jsem v úmyslu zrušit smlouvu s T- mobilem, jelikož jsem seniorka a platba 559 korun měsíčně mi přišla vysoká.Jsem vašim zákazníkem od roku 2012.
Pan G.,se kterým jsem na prodejně 6.5.jednala mi ale nabídl-jako finančně výhodnou variantu Magentu s 5 službami-internet, televizi a 3 mobilní telefony - pro mne a mé 2 syny.
Nebyla jsem však upozorněna, že při instalaci inetu budou nutné zásahy do mého nově zrekonstruovaného bytu či zdi balkonu, které měly novou fasádu.Inet se tedy nezdařil.Nikoli však ze strany mého zavinění.
Tím pádem jsem přišla o 5% slevu z důvodu pouhých 4 služeb Magenty.
Pak nastaly neskutečné peripetie, jelikož se nedařilo u mne doma připojit TV.Ujal se toho pan G. osobně,za čož jsem mu poděkovala,ale trvalo mu to několik hodin.Já sama bych to nezvládla.
Pak nastaly potíže s platbou.Od počátku bylo již v prodejně Tesca v Ostravě porubě nastaveno, že syn L. bude platit samostaně svůj telefon s číslem XY a to KARTOU přes T-mobile on-line, jelikož je v zahraniči a v minulosti to tak VŽDY bylo.Do DNEŠNÍHO DNE SE TAK NESTALO, ikdyž jsem to já i syn NĚKOLIKRAT URGOVALI.Jsou o tom záznamy ve vašich nahrávaných záznamech i osobně na prodejně Tesca v Ostravě.
Další potíž je ta, že dne 22.6.2019 mi po skoro 90 minutovém rozhovoru paní Š. /údajně po poradě s nadřízeným/ slíbila, že jako kompenzaci za neposkytnuté zavedení inetu a tudíž slevy dalších 5% mi poskytne od 23.6.slevu na můj tarif v ceně 399 korun.NESTALO SE.Zároveň jsem si u ní v den 22.6, prodloužila platnost mé smlouvy u T-Mobilu na další 2 roky, když mi garantovala platbu za můj mobil 399 korun.
Potvrdil mi to i pan D., se kterým jsem hovořila 11.7., když si přehrál telefonní záznam z 22.6. s paní Š. SLÍBIL MI, že OSOBNĚ SE POSTARÁ,aby se mi paní Š. ozvala a druhý den si to telefonicky se mnou zkontroluje.OPĚT SE TAK NESTALO.
Takže suma sumárum - dodnes nevím, jaký je můj poplatek za služby mého mobilu a proč syn L. s telef.číslem XY nemůže platit jako dříve KARTOU přes T-Mobile službou on-line.Je totiž v zahraničí.
S vyřizováním jsem strávila nesčetný počet hodin osobně v prodejně, telefonicky s nejrůznějšími zaměstnanci T-mobilu a dodnes nevím,na čem jsem.
Jsem krajně nespokojená s profesionalitou vašich zaměstnanců,protože neplní své povinnosti ani sliby.
Pokud v krátké době nenastane zásadní obrat ve vašem jednání, postoupím svou stížnost patřičným orgánům.
Vyžaduji:
1/kumulaci platby mého telefonního čísla XY a čísla XY a poplatek za TV na jednu fakturu, což mi bylo včera přislíbeno vaši zaměstnankyní F.
2/platbu za můj mobil XY ve výši 399 korun, jak mi bylo přislíbeno p. Š. dne 22.6.2019
3/oddělení platby mobilního čísla XY syna L. a možnost hradit platbu KARTOU a on-line přes T-mobile.
4/ vyžaduji kompenzace újmy času,energie a nespolehlivosti vašich zaměstnanců,což si můžete v telefonních záznamech ověřit.
5/ všechny informace chci mít písemně, abych se měla o co opřít.Telefonicky jsou pro mne nepodložené a stojí mě spoustu sil, nedorozumění a úsilí.
Jsem velmi zklamaná chováním a jednáním T-mobilu.Vzhledem k tomu, že jsem dlouholetý klient T-Mobilu a spolehlivým plátcem a navíc seniorkou, bych si ZASLOUŽILA LEPŠÍ ZACHÁZENÍ V PODOBĚ SERIOZNĚJSÍHO PŘÍSTUPU.Aspoň to tak všude garantujete, ale neděje se tak.
Věřím, že se vše rychle urovná a obě strany budeme spokojené.
Zdraví Jitka Habrnalová,Mgr.
Ostrava
řešení viz nahoře
|
Tweet |
Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelce škodu, má spotřebitelka možnost žádat náhradu této škody.
Pokud společnost zaslala spotřebitelce vyúčtování služeb, doporučujeme spotřebitelce, aby u společnosti uplatnila reklamaci. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.