Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34281Střežené peníze z účtu bez vědomí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2019, před 6 lety

Zuzana Procházková

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem na mateřské dovolené. Tak jako každá nezadána žena, jsem zkoušela seznamku. Stránka Be2 se mi zdála důvěryhodná a proč to na měsíc za 156,- Kč nevyzkoušet.
Dnešním dnem mi však z účtu bylo strženo 2.247,- Kč. Nikde jsem se na stránkách o této částce ani nedočetla. Hledala jsem telefonní kontakt na danou firmu, ale bohužel toto neexistuje.
Pouze e-mailový kontakt, na který jsem psala o navrácení peněz.
Až teprve následně mi bylo řečeno že ve smluvních podmínkách je, že se musí nejméně 4 dny před vypršením zkušební lhůty vypsat výpovědní lhůta.
Je to však klamně napsané, jelikož tento profil si zřitujete zdarma zaplatila jsem si 156,- za VIP, s ní jsem také souhlasila s žádnou jinou částkou jsem nebyla nijak oběznámená, ani e-mailem ani telefonicky.
Proto prosím o navrácení částky zpět na můj účet.


Požadované řešení

Navrácení celé stržené částky, jenž byla provedena bez vědomí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2019 09:00, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Platila-li spotřebitelka při platbě přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2019 13:19, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2019 08:48, před 5 lety


Zuzana Procházková

Dobrý den. Pána jsem kontaktovala, opět žádná odpověď. Nedostávám odpovědi od servisních stránek ani od pána.
Ze servisních stránek mi bylo řečeno, že komunikuji špatným mailem, uvedla jsem tedy komunikaci na správný mail.
Na tom druhém mailu jsem se také dočetla tuto větu "Námitky proti fakturované částce musí být vzneseny a doručeny be2 písemně nejpozději do 6 týdnů po obdržení be2 faktury. Pokud námitka nebyla vznesena v požadované lhůtě, fakturovaná částka je považována za schválenou."

Chci vědět, zda-li je ten účet zrušen ať se další měsíc opět nedivím za strženou částku a také objasnění této věty.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2019 11:05, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 16:47, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
ka
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.