Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, jsem na mateřské dovolené. Tak jako každá nezadána žena, jsem zkoušela seznamku. Stránka Be2 se mi zdála důvěryhodná a proč to na měsíc za 156,- Kč nevyzkoušet.
Dnešním dnem mi však z účtu bylo strženo 2.247,- Kč. Nikde jsem se na stránkách o této částce ani nedočetla. Hledala jsem telefonní kontakt na danou firmu, ale bohužel toto neexistuje.
Pouze e-mailový kontakt, na který jsem psala o navrácení peněz.
Až teprve následně mi bylo řečeno že ve smluvních podmínkách je, že se musí nejméně 4 dny před vypršením zkušební lhůty vypsat výpovědní lhůta.
Je to však klamně napsané, jelikož tento profil si zřitujete zdarma zaplatila jsem si 156,- za VIP, s ní jsem také souhlasila s žádnou jinou částkou jsem nebyla nijak oběznámená, ani e-mailem ani telefonicky.
Proto prosím o navrácení částky zpět na můj účet.
Navrácení celé stržené částky, jenž byla provedena bez vědomí.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Platila-li spotřebitelka při platbě přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den. Pána jsem kontaktovala, opět žádná odpověď. Nedostávám odpovědi od servisních stránek ani od pána.
Ze servisních stránek mi bylo řečeno, že komunikuji špatným mailem, uvedla jsem tedy komunikaci na správný mail.
Na tom druhém mailu jsem se také dočetla tuto větu "Námitky proti fakturované částce musí být vzneseny a doručeny be2 písemně nejpozději do 6 týdnů po obdržení be2 faktury. Pokud námitka nebyla vznesena v požadované lhůtě, fakturovaná částka je považována za schválenou."
Chci vědět, zda-li je ten účet zrušen ať se další měsíc opět nedivím za strženou částku a také objasnění této věty.
Děkuji
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
ka
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.