Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34282Klimatizace ve vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2019, před 5 lety

Marta Ubry

Znění stížnosti

V pondělí 22.7.2019 v 10.38 jsem jela ve vlaku 7007 z Mariánských Lázní do Chebu, byla puštěná klimatizace tak že foukal ledový vzduch. Po upozornění a poprosení průvodčího o snížení intenzity se nic nedělo a průvodčí se už neukázal. Na zpáteční cestě z Chebu do M. Lázní os 7377 v 11.48 byl ten samý průvodce a stejný problém. Při nastupování do vlaku jsem se zeptala, jestli nemůže ztlumit klimatizaci na přiměřenou teplotu mi odpověděl, že ,my cestující si jenom sedíme a on musí chodit, tudíž se zahřeje a proto musí být klimatizace skoro na plný výkon. Myslím si, že jako platící cestující máme nárok na adekvátní prostředí a komfort.

S pozdravem Marta Ubry


Požadované řešení

Aby průvodčí respektoval přání cestujících nebyla jsem sama, které
vadila teplota klimatizace, každý ve vlaku, kdo to slyšel se přidal ke mně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2019 17:12, před 5 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.

Email info@cd.cz - je společností určen pro dotazy týkající se odškodňování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2019 19:09, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.