Společnost


LIVING VENUES a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34283Zavřeny hotel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2019, před 5 lety

Helenka Hlaváčová

Znění stížnosti

Dobrý den,ne 8.4 2019 jsme zaplatili pobyt na faře Rančířov,termín pobytu pro 4osoby s polopenzí od 17.7-21.7 v ceně 10760kč.Při příjezdu hotel zavřený telefon jen se zaznamníkem a email se nam vratil jako nedoručitelný.


Produkt

Fara Rančířov 1 58601,společnost Living Venues a.s.


Požadované řešení

aspon vratit peníze,když dětem zkazili dovolenou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2019 18:27, před 5 lety

Po uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, měla spotřebitelka povinnost ubytování zaplatit, což učinila a společnosti naopak vznikla povinnost ubytovat spotřebitelku a poskytnout dohodnuté služby. Spotřebitelka může tedy na poskytnutí ubytování trvat.

Pokud společnost ubytování v ujednaném termínu neposkytla, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka má v takovém případě právo odstoupit od smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a spotřebitelka má právo na vrácení peněžních prostředků, které společnosti uhradila.

Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost, má spotřebitelka také možnost žádat náhradu škody, která jí v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla. Spotřebitelka v takovém případě musí prokázat, ze jí vznikla škoda a že je za tuto škodu odpovědná společnost.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 15:26, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.