Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,ne 8.4 2019 jsme zaplatili pobyt na faře Rančířov,termín pobytu pro 4osoby s polopenzí od 17.7-21.7 v ceně 10760kč.Při příjezdu hotel zavřený telefon jen se zaznamníkem a email se nam vratil jako nedoručitelný.
Fara Rančířov 1 58601,společnost Living Venues a.s.
aspon vratit peníze,když dětem zkazili dovolenou
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, měla spotřebitelka povinnost ubytování zaplatit, což učinila a společnosti naopak vznikla povinnost ubytovat spotřebitelku a poskytnout dohodnuté služby. Spotřebitelka může tedy na poskytnutí ubytování trvat.
Pokud společnost ubytování v ujednaném termínu neposkytla, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka má v takovém případě právo odstoupit od smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a spotřebitelka má právo na vrácení peněžních prostředků, které společnosti uhradila.
Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost, má spotřebitelka také možnost žádat náhradu škody, která jí v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla. Spotřebitelka v takovém případě musí prokázat, ze jí vznikla škoda a že je za tuto škodu odpovědná společnost.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.