Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
přichází zprávy za připojení k internetu vám bude účtováno 29Kč/24h.Tuto službu nevyužívám, tak nevím za co jsou peníze ztrhávány!
peníze zpět
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka službu využila, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
na SIM kartě nemáte nastavenou blokaci mobilních dat, tudíž pokud telefon tento typ připojení potřebuje, může jej využít. Doporučím v tomto případě data zablokovat a to jak v mobilním telefonu, tak i na SIM kartě pomocí SMS ve tvaru BAP na 999 111.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.