Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, chtěl bych si tímto stěžovat na obchodní oddělení O2, kvůli klamání spotřebitele.
Z důvodu příležitosti práce z domova jsem potřeboval co nejrychleji zřídit internetové připojení.
Zástupci obchodního oddělení O2 mě ujišťovali (hovořil jsem s několika), že technik se mi ozve během 24 hodin po uzavření objednávky a instalace proběhne do 2 až 3 dnů. Zmiňoval jsem, že na naší adrese není zapojena žádná služba , ale že je do domu zaveden telefonni kabel neaktivní. Bylo mi řečeno, že technik vše zvládne.
Po uzavření objednávky mi sdělili, že nejbližší termín zapojení internetu je až za 3 týdny. Několikrát jsem si stěžoval a žádal jsem dodržení slibeneho termínu 2 až 3 dny, ale marně. Nakonec mi obchodní zástupce nabídl, že si na dobu 3 týdnů mohu koupit službu LTE mobilního internetu a vratit ji do 30 dnů na pobočku O2. To jsem odmítl a žádal jsem o zrušení objednávky. To provedeno nebylo a bylo mi řečeno, že objednávka bude automaticky zrušena, pokud nedojde k instalaci technikem.
Nerad bych se dostal do situace, že budu muset platit nějakou smluvní pokutu.
O2 Internet Active HD
Zapojeni Internetu do 48 hodin nebo zruseni objednavky.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Hezký den,
mrzí mne, pokud vám byl přislíben termín realizace služby, který nebyl dodržen, a omlouvám se za sdělení nepřesných informací. Dle platných podmínek pro poskytování služby je služba zřízena do 20 pracovních dnů od uzavření smlouvy/zadání objednávky, toto je však nejdelší lhůta pro realizaci, bývá kratší a ke zřízení může dojít i za pár dnů, jak vám bylo uvedeno, zaručit to však bohužel nemůžeme.
Je mi líto, pokud jste se rozhodl objednávku zrušit, její stav ráda prověřím, požádám však o poslání jejího čísla.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.