Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#34290Dlouha cekaci doba na zapojeni sluzby pevneho internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2019, před 5 lety

Marek Kratky

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych si tímto stěžovat na obchodní oddělení O2, kvůli klamání spotřebitele.
Z důvodu příležitosti práce z domova jsem potřeboval co nejrychleji zřídit internetové připojení.
Zástupci obchodního oddělení O2 mě ujišťovali (hovořil jsem s několika), že technik se mi ozve během 24 hodin po uzavření objednávky a instalace proběhne do 2 až 3 dnů. Zmiňoval jsem, že na naší adrese není zapojena žádná služba , ale že je do domu zaveden telefonni kabel neaktivní. Bylo mi řečeno, že technik vše zvládne.
Po uzavření objednávky mi sdělili, že nejbližší termín zapojení internetu je až za 3 týdny. Několikrát jsem si stěžoval a žádal jsem dodržení slibeneho termínu 2 až 3 dny, ale marně. Nakonec mi obchodní zástupce nabídl, že si na dobu 3 týdnů mohu koupit službu LTE mobilního internetu a vratit ji do 30 dnů na pobočku O2. To jsem odmítl a žádal jsem o zrušení objednávky. To provedeno nebylo a bylo mi řečeno, že objednávka bude automaticky zrušena, pokud nedojde k instalaci technikem.
Nerad bych se dostal do situace, že budu muset platit nějakou smluvní pokutu.


Produkt

O2 Internet Active HD


Požadované řešení

Zapojeni Internetu do 48 hodin nebo zruseni objednavky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2019 19:17, před 5 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2019 09:39, před 5 lety

Hezký den,

mrzí mne, pokud vám byl přislíben termín realizace služby, který nebyl dodržen, a omlouvám se za sdělení nepřesných informací. Dle platných podmínek pro poskytování služby je služba zřízena do 20 pracovních dnů od uzavření smlouvy/zadání objednávky, toto je však nejdelší lhůta pro realizaci, bývá kratší a ke zřízení může dojít i za pár dnů, jak vám bylo uvedeno, zaručit to však bohužel nemůžeme.

Je mi líto, pokud jste se rozhodl objednávku zrušit, její stav ráda prověřím, požádám však o poslání jejího čísla.

S pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2019 05:02, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 22:07, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.