Společnost


MI SPORT d.o.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34294Reklamace chybně dodaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2019, před 5 lety

Jaroslav Venc

Znění stížnosti

Dne 4. 7. jsem si objednal Leather ProCleaner – čistič kůže. Dostal jsem však přípravek na čištění skel reflektorů HGKJ Refurbish Agent 3. Následující text jsem odeslal na adresu info@eureka-shop.si. Zatím bez odezvy.

Vážení,
píši již podruhé reklamaci na dodávku podle objednávky 9791.
Místo objednané čističe kůže jsem dostal přípravek na čištění skel reflektorů HGKJ Refurbish Agent 3, v ceně cca 50Kč.
Zaplatil jsem ale 593,- Kč.
Protože posílat vám zpět tento čistič skel by bylo evidentně neekonomické, navrhuji vám, abyste mi poslali tentokrát už bez jakékoliv úhrady z mé strany objednané zboží.
Čistič skel si ponechám jako kompenzaci nákladů na dobírku.
Pokud máte jiný návrh, neprodleně mne informujte.
První reklamaci jsem poslal jen na
info@eureka-shop.si
a doposud jsem nedostal žádnou odpověď.
Věřím, že svůj omyl napravíte co nejdříve a že o svém problému nebudu muset informovat ani obchodní inspekci ani nikoho dalšího.
V úctě
Ing. Jaroslav Venc


Požadované řešení

Žádám o poslání objednaného a již zaplaceného přípravku na čištění kůže Leather ProCleaner.
Jako nejekonomičtější řešení navrhuji, že přípravek na čištění skel reflektorů HGKJ Refurbish Agent 3 v ceně cca 50Kč, který jsem místo toho dostal, si ponechám, přesto, že jsem si jej neobjednal, jako kompenzaci mých nákladů na dobírku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2019 08:42, před 5 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 16:31, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.