Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den,
mám opravdu špatnou zkušenost s Alzou, jelikož jsem si u nich koupila notebook, který jsem musela posílat již 4x na reklamaci. Odmítli mi vrátit peníze a tak jsem se rozhodla obrátit na Českou obchodní inspekci. Zároveň píši i Vám.
Požaduji odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, tedy jen to, na co mám ze zákona nárok.
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel uplatňuje reklamaci pro čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě, má právo požadovat odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vad. Tento nárok je nutné uvést do reklamačního protokolu, který je pro prodejce v případě uzanání reklamace závazný.
Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.