Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#3430Neuznané odstoupení od smlouvy i přes 4 řádné reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2014, před 11 lety

Vendula Sedláková

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám opravdu špatnou zkušenost s Alzou, jelikož jsem si u nich koupila notebook, který jsem musela posílat již 4x na reklamaci. Odmítli mi vrátit peníze a tak jsem se rozhodla obrátit na Českou obchodní inspekci. Zároveň píši i Vám.


Požadované řešení

Požaduji odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, tedy jen to, na co mám ze zákona nárok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 10:26, před 11 lety

V případě, že spotřebitel uplatňuje reklamaci pro čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě, má právo požadovat odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vad. Tento nárok je nutné uvést do reklamačního protokolu, který je pro prodejce v případě uzanání reklamace závazný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:08, před 10 lety

Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.