Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na e-shopu vivantis.cz byla vytořena objednávka zboží, jež byla následně e-shopem potvrzena a později byl nakupující vyzván k odběru zboží. Následně mu přišel informační email, že zboží je připraveno na prodejně. Poté o hodnu a 15minut později další email, o tom, že se zásilka příjemce nedočka a je vrácena do skladu. Pak přišlo vysvětlení, že došlo k poškození zoboží při přepravě a obchodík proto objednávky stornoval. Během další komunikace kde spotřebitel poukazoval na skutečnost, že na stornování ze strany e-shopu nepřistoupil, začal obchodník argumentovat tím že zboží nemá skladem. Nicméně zboží je dále e-shopem nabízeno.
Kosmetika
Dodání zboží v rozsahu původní objednávky.
|
Tweet |
Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.