Společnost


VIVANTIS a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34301Storno ze strany obchodníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2019, před 5 lety

Stanislav Relich

Znění stížnosti

Na e-shopu vivantis.cz byla vytořena objednávka zboží, jež byla následně e-shopem potvrzena a později byl nakupující vyzván k odběru zboží. Následně mu přišel informační email, že zboží je připraveno na prodejně. Poté o hodnu a 15minut později další email, o tom, že se zásilka příjemce nedočka a je vrácena do skladu. Pak přišlo vysvětlení, že došlo k poškození zoboží při přepravě a obchodík proto objednávky stornoval. Během další komunikace kde spotřebitel poukazoval na skutečnost, že na stornování ze strany e-shopu nepřistoupil, začal obchodník argumentovat tím že zboží nemá skladem. Nicméně zboží je dále e-shopem nabízeno.


Produkt

Kosmetika


Požadované řešení

Dodání zboží v rozsahu původní objednávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2019 10:03, před 5 lety

Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 16:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.