Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34303Nesmyslně vysoký poplatek za registraci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2019, před 5 lety

Sońa Podsedníková

Znění stížnosti

Dne 22.5.2019 jsem se zaregistrovala na seznamce be2 (na zkoušku jsem zaplatila měsíční zvýhodněnou platbu.Po té jsem již na stránky delší dobu nešla, dnes jsem zkusila otevřít a zjistila, že vymáhají částku o které jsem nevěděla. Pokusila jsem se zaslat žádost o ukončení. Je zajímavé, že jsem se registrovala na účet, který již nepoužívám a žádost jsem zasílala z osobního mailu(z kterého jsem se nikde neregistrovala) a přišla mi odpověď - že tato registrace byla bezplatná.
Pracuji v obchodě a nevím jak takovou částku uhradím.
Odepisovala jsem i na kontakt instituce, které byla pohledávka předána, ale zatím žádná odpověď.

Vím, že bylo mojí chybou, že jsem nekontrolovala maily na adrese( kterou již nepoužívám), pokud bych to zjistila částku 2.530 bych uhradila.


Požadované řešení

Uznávám, že bylo mojí chybou, že jsem si nepřečetla celé znění obchodních podmínek a proto bych mohla uhradit částku původní.

Zároveň požaduji zrušení všech smluvních závazků ke společnosti a zrušení prodlužování registrace, výmaz mého profilu ze stránek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2019 09:15, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2019 13:19, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2019 14:24, před 5 lety


Sońa Podsedníková

Dobrý den,mám dotaz k mojí stížnosti. Z odd.pohledávek mi přišel mail.který zasílám v příloze.

Chci se zeptat zda -li mám uhradit uvedenou částku? Ze spol.be2 mi zatím žádné vyjádření nebylo zasláno.


Děkuji

Sońa Podsedníková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2019 16:56, před 5 lety

Jak ke společnosti be2 uvádíme i v jiných případech, dle našeho názoru a nám dostupných informací neinformuje společnost o automatickém prodloužení a ceně za něj dostatečným způsobem. V takovém případě není pro spotřebitele závazné, takže nevzniká povinnost uhradit za něj poplatek. Závazně situaci posoudit však může jedině soud.

Zároveň neevidujeme případ, kdy by společnost vymáhala poplatek za prodloužení prostřednictvím exekuce. K tomu by totiž muselo nejprve proběhnout řádné soudní řízení, v němž by byl vynesen rozsudek, který by společnosti nárok přiznával, a tento rozsudek by musel nabýt právní moci.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby reagovala na sdělení spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 05:44, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2019 22:17, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.