Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34304Chybný prodej jízdenky a lehátka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2019, před 5 lety

Miloslav Ambruš

Znění stížnosti

Dobrý den,
13.7.2019 jsem zakoupil na Hl.n.Praha jízdenku do Martina,SR,na 16.7.2019 R443 a 17.7.2019 R444 zpět a k tomu lehátka.Jaké bylo moje překvapení, když mi průvodčí v Praze oznámil, že jízdenku mám vpořádku ale lehátko je s datumem 13.7. a nic volného se nenšlo. Spoléhal jsen na profesionalitu zaměstnance v mezinárodní pokladně a po zakoupení jsem si jízdenky nekontroloval. Ráno po návratu jsem se stavil v mezinárodní pokladně a tam jsem se dozvěděl, že to je moje chyba,"máte si to po zakoupení ověřit a já vám to neprodala" sdělila mi dáma u přepážky a otočila se zády. Byl jsem unavený,cesta tam byť vsedě,celodenní jednání atd., tak jsem té dámě poděkoval a sdělil, že jako zákazník jsem zřejmě hlupák, který jenom platí byť nekvalitní práci.Další reakce, či návrhu řešení, nebo dokonce omluvy, jsem se nedočkal.
Děkuji a doufám, že vašich služeb nebudu dlouho potřebovat a pokud ano, tak se obtátím na jinou společnost.
S pozdravem.
MUDr.Miloslav Ambruš


Požadované řešení

Vhodné častejší proškolování zaměstnanců a snad i výuka profesionálního a i slušného chování.Únavu, psychické a fyzické vypětí toho dne mi nemůžete nijak uhradit.Kopie cestovních dokladů bych vám rád poslal ale nenalézám v tomto formuláři prostor.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2019 08:58, před 5 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 16:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.