Společnost


DIREKTO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#34309Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2019, před 5 lety

Jiří Smolík

Znění stížnosti

27.5.2019 jsem si obj.dluhopisi v hodnotě10000Kč.
17.6.2019 mi přišel mail o vyřízení
26.6.2019 mi byl dodán dluhopis v hodnotě 5000 kč
3.7.2019 podána zpráva s dotazem na zbytek 5000
187.7.23019 podána další zpráva opět bez odezvy.


Produkt

27.5.2019 převod 10000 na účet


Požadované řešení

Buď vrátit 5000 nebo vystavit další dluhopis na požadovanou částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2019 17:03, před 5 lety

Pokud nebyla věc dodána v ujednaném množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí věci. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Byla-li věc reklamována v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz. Spotřebitel naopak nemá možnost využít služeb finančního arbitra, neboť do jeho působnosti nespadá řešení sporů, jež se týkají dluhopisů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2019 18:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.