Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
27.5.2019 jsem si obj.dluhopisi v hodnotě10000Kč.
17.6.2019 mi přišel mail o vyřízení
26.6.2019 mi byl dodán dluhopis v hodnotě 5000 kč
3.7.2019 podána zpráva s dotazem na zbytek 5000
187.7.23019 podána další zpráva opět bez odezvy.
27.5.2019 převod 10000 na účet
Buď vrátit 5000 nebo vystavit další dluhopis na požadovanou částku.
|
Tweet |
Pokud nebyla věc dodána v ujednaném množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí věci. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Byla-li věc reklamována v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz. Spotřebitel naopak nemá možnost využít služeb finančního arbitra, neboť do jeho působnosti nespadá řešení sporů, jež se týkají dluhopisů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.