Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
21.4.2019 jsme synovi zakoupili v obchodě Siezzer v Metropoli Zličín obuv zn.Puma Ignite Limites 2 Unrest.Po cca 3 měsících májí boty prodřené vnitřní výstelky na patách.Byli jsme boty reklamovat v prodejně(22.7.2019)v krabici s účtenkou.Důvodem poškození bot je,že bota má z vnější strany pevnou(plastovou patu),která tlačí do nohy a tím se vnitřek boty prodírá.Tato vada je bohužel neopravitelná.Chtěli jsme obuv vrátit a koupit v tom samém obchodě synovi boty jiné a klidně dražší,kvaltitnější.K našemu údivu jsme byli odmítnuti prodavačem a následně"oblastním managerem",že toto řešení není podle "reklamačního řádu"společnosti a je velmi pravděpodobné,že syn si boty špatně obouvá.myslím si,že totot řešení odporuje nejenom reklamačnímu řádu,ale i dobrým mravům.Málokdy něco reklamuji,ale cena obuvi je cca 1 900,-Kč a životnost bot 3 měsíce?
Obuv Puma Ignite Limites 2 Unrest
Výměna za nové boty
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.