Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34311Neověření zákazníka kurýrem, předání cizí osobě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2019, před 6 lety

Katka Tancošová

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěla bych nahlásit stížnost na kurýra, který předával datovou SIM cizí osobě, kterou neověřil. Zkz která měla SIM dostat, má nyní aktivní SIM, ale nevyužívá ji.

Děkuji


Požadované řešení

Zkz nehrazení SIM po dobu využívání cizí osoby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2019 22:52, před 5 lety

Podle čl. 4 odst. 2 všeobecných podmínek doručování zásilek PPL (dále jen "VOP) je společnost oprávněna doručit zásilku náhradnímu příjemci, nejedná-li se ohledně dané zásilky o službu "Pouze Příjemci" a není-li v čase doručení na adrese zadané odesílatelem přítomen příjemce, ani jím zplnomocněná osoba. Za náhradní příjemce se považují plnoletí příbuzní příjemce či jiné osoby nacházející se v prostorách na adrese příjemce. Pokud je na adrese příjemce místo s centrálním příjmem (např. recepce či podatelna), společnost doručí zásilku na místo takového centrálního příjmu.

Pokud tedy zásilka nebyla určena pouze příjemci, mohl zaměstnanec společnosti dle VOP zásilku skutečně předat osobě, která se na uvedené adrese nacházela.

Jelikož smlouvu o přepravě zřejmě v tomto případě uzavíral se společností prodávající (odesílatel SIM karty), je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 14:06, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.