Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.4.2013 jsem zakoupil zářivku do terária. S touto zářivkou bylo svíceno několik hodin denně v létě přes prázdniny a letos na jaře, celkem cca 1800 hodin, poté přestala svítit. Reklamace nebyla uznána z důvodu, že je na žárovce uvedena svítivost 6000 hodin, které prodejce počítá jako 24hodinové svícení od data nákupu. Tím pádem dle prodejce končí záruční doba po 6000 hodinách od data nákupu, tj. 7.1.2013. Stejné vyjádření stojí na zamítacím reklamačním protokolu.
Dne 15.5.2014 v 16:37 mi bylo na lince spotřebitelské porady potvrzeno, že žárovka musí v takovém případě rozhodně vydržet svítit déle a mám trvat na uznání reklamace.
Prosím o váš názor na tento případ.
Záživka Repti Glo 10.0 26W UVB
Výměna zboží nebo vrácení peněz. Tyto zářivky byly vždy bez problémů, jednalo se o vadný kus.
|
Tweet |
Předmětem reklamace je posouzení, zda je výrobek vadný či nikoli. Prodejce by se neměl v reklamační protokolu omezit na pouhou dobu svítivosti, i přesto, že tyto pojmy nemusí být totožné.
Pan Josef Košárek byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.