Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si pres internet 4.7. zbozi,pri sledovani zasilky jsem zjistila,ze jde primo z Ciny,dodano v poradku,kvalitne zabaleno,ale tim kvalita konci- spatne usite,neprijemny /umely/material oproti deklarovane bavlne,veci nesedi,strihem i velikosti,pasky male., zbozi dodano bez etiket a bez stitku.
Chci zbozi vratit, ale odpovida mi automat v Italstine.
Zatim jsem se nedostala dal a nechce se mi zpravy davat do prekladace, jsou povinni komunikovat v cestine, katalog v cestine je. Ale nevim, co mam delat a jak se dopidit adresy, kam zbozi vratit... do Ciny to posilat nema smysl a oni na web upozornuji, /az po objednavce samozrejme/,ze nam sdeli adresu kam to poslat.
Chci vratit vetsinu zbozi /pokud transakce bude jednodussi vratim vse, vse je nepouzite/ a chci dostat zpet penize.
Veryvoga.cz, 7kusu textilniho zbozi, (199265231), (1003265502),(199265231),(199266564),(1003263887), (199266045),(199263927),
Chci vratit vetsinu /nebo vse, pokud to bude jednodussi/ zbozi a dostat zpet penize za zbozi.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.