Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34336Výpoveď premium členství u Academic Singles

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2019, před 5 lety

Kveta Dekanova

Znění stížnosti

Dobrý den mohu vás poprosit o pomoc abych zrušila mé Premiuim členství u spolecnosti Academic Singles (BE2)
30.Června 2019 jsem zaplatila 1 měsíc (149 kč) za premium členství na Academic Singles a nyni jsem zjistila že se jedná o společnost Be2 u které právě řeším výpověď (také u Vás na dTestu) . Na tomto základě již službu využívat nechci a nebudu. Poslala jsem Výpověď (TISKACÍMI PÍSMENY) na jejich email zakaznickyservis@academic-singles.cz
, kde jsem uvedla jmeno, zemi, email na který jsem se registrovala.
Zatím bez odezvy. Na mém profilu mám možnost Deaktivace ůčtu mám ho deaktivovat ? Ve všeobecných podmínkách totiž upozornují že ze deaktivací nic nezruší pokud se jedná o Premiuim ůčet.


Produkt

Premium členství


Požadované řešení

Okamžité zrušení, výpověď premiuim členství a deaktivaci profilu .Zaslání potvrzení na email o zrušení členství a že nebudou již požadovány žádné poplatky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2019 07:57, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.7.2019 12:50, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.7.2019 19:36, před 5 lety


Kveta Dekanova

Dnes mi přišel tento email.


Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi na Academic Singles.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 28/07/2019
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Děkujeme Vám za využití našich služeb.



Tímto děkuji za vyřešení . Můžete tuto stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.8.2019 05:44, před 5 lety


Kveta Dekanova

Hodnocení: